stanowisko urzędnicze ds. świadczeń rodzinnych
wykształcenie wyższe
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustalaniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”,
- 3 letni staż pracy w jednostce realizującej zadania z zakresu świadczeń rodzinnych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego ,
- bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (Excel, Word), umiejętność obsługi poczty email oraz obsługi urządzeń biurowych,
- obywatelstwo polskie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i pracy w zespole,
- odporność na stres, komunikatywność, kreatywność, sumienność,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
- przyjmowanie i wydawanie wniosków o zasiłek rodzinny i dodatki do zasiłku rodzinnego,
- przyjmowanie i wydawanie wniosków o fundusz alimentacyjny,
- przyjmowanie i wydawanie wniosków o świadczenia opiekuńcze,
- przyjmowanie i wydawanie wniosków o świadczenia rodzicielskie,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- prowadzenie postępowania w sprawie przyjętych wniosków,
- prowadzenie rejestru wychodzących i przychodzących pism,
- współpraca z ośrodkami pomocy społecznej, urzędami, instytucjami
- obsługa programu komputerowego MS Office, NEMEZIS , AMAZIS
- list motywacyjny; CV z informacją o wykształceniu oraz z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej własnoręcznie podpisany;
- kwestionariusz osobowy, który stanowi załącznik do ogłoszenia (zał. Nr 1);
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem);
- oświadczenia (zał. Nr 2) o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku objętym konkursem,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury naboru, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
- kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w przypadku posiadania stażu pracy (kopie świadectw pracy), kopie zaświadczeń o ukończonych kursach bądź szkoleniach (dokumenty powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem)
- zaświadczenie lekarskie stwierdzające, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku,
- inne1
Dokumenty bez oryginalnego podpisu nie będą brane pod uwagę w procedurze rekrutacyjnej.
1 np. dokumenty świadczące o spełnieniu wymagań niezbędnych np. kopie świadectw pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych np. kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach lub kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
- praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy,
- umowa na czas nieokreślony od miesiąca kwietnia 2021
- miejsce pracy: budynek piętrowy, konieczność poruszania się po kondygnacjach budynku, budynek nie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca biurowa z wiązana z obsługą komputera i urządzeń biurowych,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim, ul. Tadeusza Kościuszki 4 z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy urzędnicze ds. świadczeń rodzinnych” do dnia 18-03-2021 do godz. 10:00
Zgłoszenia nie spełniające powyższych wymogów oraz złożone po upływie wyznaczonego terminu ich przyjmowania nie będą rozpatrywane, a kandydaci nie wezmą udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
Nabór składa się z dwóch etapów:
- selekcji wstępnej (formalnej) - analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do kolejnego etapu naboru.
Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do etapu rozmowy kwalifikacyjnej jedynie wybranych kandydatów - selekcji merytorycznej – rozmowy kwalifikacyjnej lub rozmowy i testu kwalifikacyjnego z zakresu wskazanego w pkt. 3 ogłoszenia w zależności od postanowienia Komisji.
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna. Lista osób spełniających wymagania formalnoprawne, podane w ogłoszeniu, zakwalifikowanych do dalszego etapu postępowania zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim oraz na tablicy informacyjnej Centrum.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub rozmowy i testu kwalifikacyjnego zostaną poinformowane telefonicznie. Informacja o ostatecznym wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim oraz na tablicy informacyjnej Centrum.
Po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostaną zatrudnione będzie można odebrać osobiście w siedzibie CUS w Opolu Lubelskim w terminie 1 miesiąca.
Uwaga:
Dyrektor jednostki na każdym etapie może bez podania przyczyn odwołać nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze.
Dodano do BIP dnia 09-03-2021 08:34:12